CHRISTMAS HOLIDAY

Äntligen, äntligen äntligen! Nu är det jullov, och det har varit så himla efterlängtat! Nu ska jag verkligen njuta, fy sjutton vad skönt. Min kropp är död och jag spydde av tanken att behöva åka till skolan imorse. Det var ju iochför sig helt onödigt eftersom jag kom till skolan och fick reda på att den enda lektionen vi hade var inställd, aja, jag fick slippa lekitionen iallafall vilket var en lättnad.
Egentligen är skolavslutningen imorgon, men vi ska bara vara där i två timmar så jag känner inte att det är speciellt nödvändigt att åka dit bara för det. Jag orkar inte, är så himla trött på allt.. Klassen, klassen. Så sorgligt hur dåligt den har förändrats, men aja... Bara hålla ut i tre år, härligt..
Sitter på amandas dator, och bjuder därför på en bild på oss tre syskon för två årsedan, sjukt ful. Fattar inte hur jag vågar lägga ut den, men jag orkar ärligt talat inte bry mig, det var ju för två årsen så att, here you go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0