"LUSSELELLE, LUSSELELLE...."

HOLA! är äntligen hemkommen från skolan, väldigt skönt. idag var det fn-rollspelet som gällde och ni anar inte hur sjukt nervös jag var innan. men det gick väl, min och linneas resolution gick ju igenom ;)
det värsta av allt var att jag hade sån sjuk huvudvärk och jag fattar verkligen inte vad som hänt. igår var jag ute i två timmar och när jag kom hem blev jag helt konstig. fick ligga i sängen med två lager täcke och även mössa, trots det frös jag och skakade ändå plus att jag hade världens fetaste huvudvärk. inte roligt!
sen hade vi även luciafirande i skolan, mysigt faktiskt. känner verkligen hur det börjar närma sig jul nu, vilket jag älskar!
ikväll blir det lussevolleyboll i A-Hallen där alla i nior här i Hjo har volleybollturnering samtidigt som de är utklädda. ska bli kul att kolla på, åker dit och kikar lite med julia och andrea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0