Lyckligt lottad

Jag har verkligen tänkt länge på att jag måste göra något med min blogg snart, den är ju så ful! Men vad kan man ha för design? Svårt dedär... 
I vilket fall så kom jag på att jag faktiskt glömt att skriva vad jag fick i julklapp i fredags. Jag fick en ny datorskärm vilket var väldigt behövligt, den är helt underbar, sen fick jag pengar, godis, smink, presentkort för sminkrådgivning, en kalender jag själv designat, och massor av andra smågrejer. Jag är jättetacksam för alla fina presenter och måste säga att min julafton var helt underbar. Den fick mig att inse att jag är så himla lyckligt lottad som har det så bra. Tycker alla ska tänka på det, man kunde ju haft det så mycket sämre.
Bild tagen på julafton i väntan på att få öppna julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0