Nytt i garderoben

I natt sov jag hemma hos Julia, vi fick en liten impulstanke, haha. Igårkväll var jag hos mormor innan och fikade och hade det mysigt, men jag och Julia hade bestämt att åka in till Skövde idag därför åkte jag direkt hem till henne efter myset hos mormor. Så jag har varit i Skövde i princip hela dagen idag, och det har varit trevligt! Hittade lite saker till nyår, jag var verkligen tvungen!! Jag hade panik igårkväll för jag inte visste vad jag skulle ha på mig på fredag, men det löste sig idag. Det får duga hela enkelt. Och tack Julia för din hjälp och ditt tålamod, haha!
klänning från ginatricot
ursäkta dålig bild, men skorna är iallafall från skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0