KEEP HOLDING ON'

Hallojsan. Bilder från gårkvällen ploppar förhoppningsvis upp på facebook snart hoppas vi. Det är nämligen Katarina som tog en massa kort med sin systemkamera igår. Kvällen var mysig, och det var jättemycket gott. Gäller verkligen att man kämpar på spinningen ikväll haha! Yes, ikväll ska jag alltså på spinning med mina systrar som faktiskt fått varsitt gymkort. Så mycket roligare när man är där med någon. I fredags var vi på easyline på gymmet, helt okej var det, men det skulle kunna vara jobbigare, och det kan jag garanterat säga att det kommer spinningen ikväll vara.
I fredags var ju inte jag i skolan, jag var ledig pågrund av Julians begravning, fy, det var så sjuukt sorgligt! Så hemskt att kasta i roserna på hans kista när den låg nergrävd i marken. fy vad jag hatar begravningar...
We'll not forget you... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0