Hemma från skolan

Hejpåer. Idag har jag varit i skolan, trodde att jag skulle klara det hyfsat efter det som hänt, men kan väl inte påstå att jag mådde så mycket bättre över att vara där. Direkt när jag satt mig på bussen började mina tårar rinna i floder, kändes inte kul någonstans. Det var hemskt och vakna imorse och inse att ingen sötnos kommer tassande mot en och vill kela.. Stämningen är så sorglig här hemma, ingen är alls lika glad som vi brukar vara, det är verkligen hemskt det här. Jag hoppas iallafall att man vänjer sig, om man nu kan göra det. 

När jag var i Skövde påvägen hem mötte jag mamma på biblioteket och lånade böcker, skönt! Åkte därför hem med henne därifrån. Nu har jag det avklarat, slipper åka ner till stan och låna. Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite, och senare ikväll blir det förhoppningsvis Afro-dance med mina syskon, vi ska försöka shaka av våra sorger för ett tag och bara tänka på annat och ha roligt! Pusspåer och hoppas ni får en fin tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0