I miss you, I miss you already.

HOLA! Är hemma från en hyfsad dag i skolan. Har haft svenska och tyska, haha tyskalektionen var rätt skoj med tanke på hur dåliga jag och Johanna var på en grej haha. Mötte Julia när jag kommit till Skövde så vi tog sällskap hem, nu är min fredag planerad ;)
Idag är en sån där dag då solen skiner och smittar av sig. Skiner solen, då är jag på bra humör!Nu sitter jag och lyssnar på "Put your hands up in the air, put your hands up in the air.." Haha! Hade tänkt plugga lite nu också, har två prov nästa vecka.
Jag är medveten om hur tråkig min blogg varit på sistone, det är så svårt när man går i skolan, och sen med tanke på vad som hände i måndags gjorde det ju inte saken bättre. Ska försöka bättra mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0