Trötter som babblar

Har precis kommit hem från Skövde och är supertrött, köpte med mig lite vindruver för att unna mig, det är ju faktiskt lördag. Jag vet att det låter helt dumt i vissas huvuden, men när man har börjat med hälsolinjen blir det tillslut som ett "gift", man blir skeptisk mot minsta lilla onyttiga sak som man stoppar i sig. Men det är egentligen bra, eller jag vet inte. Hur som helst, bara man håller sig vid det måttet man vill och det målet man strävar mot. Jag har ett stort mål till sommaren, och jag vet inte hur många gånger jag har försökt med detta, men vad jag vet är att jag har viljan som krävs för att kämpa. För jag veeeet, och detta är sanna ord, att om JAG kan, då kan VEM SOM HELST lyckas. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: julia

jag ska klara detta alltså!!! du är duktig!

2011-01-08 @ 21:49:51
URL: http://jjuliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0