Designa personlig kalender!

Gissa vad mamma beställde hem till mig idag? Värsta grymma grejen...
Det finns en hemsida där man kan designa egna almanackor, riktigt kul faktiskt. Jag gjorde en jättefin och väldigt personlig almanacka med en bild på mig på framsidan och allt. Känner att det är dags att bli lite ordningsam och organisera mer ;) Klicka HÄR för att komma till sidan.
Självklart har jag suttit och pluggat hela dagen, det är verkligen min grej. Vi har så mycket nu och jag bara njuter av det, superskönt! 
Eller nä... Men jag går på Jensen och då blir det såhär ibland, och jag är inte skoltrött på nååågot vis heller, he-he..... Jo okej, men jag gillar läget ändå ;)
puss, nu ska jag sova, imorgon väntar ännu en rackarbajsarns pluggdag! underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0