GODNATT VÄRLDEN

Hej på er! Har suttit med en choklad och glott på One tree hill ett tag, den serien får en verkligen att tänka till, på allt menar jag. Livet, att man inte ska ta någon förgivet, det är så otroligt sant egentligen, att man aldrig kan förstå det? I alla fall, jag har haft en grym dag med världens bästa vän, vi fikade, pratade, och pratade, om allt, om livet. Det är så skönt att ha någon man kan prata med om sådant, om allt liksom. Och jag är så hemskt tacksam att jag har det, tack för det Julia. Jag brukar tänka på det mycket, att du verkligen är den bästa vännen jag har. Det var inte meningen att detta skulle bli något slags "jag-tror-jag-är-värsta-poeten-text" men jag skrev bara precis som jag tänkte. Nu väntar sängen, skönt... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0