Detta är lidande...

Godmorgon! Hoppas ni har det bättre än jag idag, känns inte som en bra början på dagen, Checki (vår hund) ligger på undervåningen och tjuter för att han har så ont, mår dåligt av att höra honom lida så. Ska till veterinären i veckan med honom, och jag är så otroligt rädd för att dom ska säga att han måste avlivas..  Men det är väl bättre än att han lider, det klarar jag inte av. Fina, fina hund. 

Idag hade jag tänkt träffa Julia en stund, men hinner inte så länge eftersom jag MÅSTE till gymmet ikväll, finns inga undantag nu. Jag har inte varit där på typ 4 dagar och det känns helt horribelt, haha! Därför sitter jag och väntar på attt Julia ska höra av sig när hon är hemma så att vi kan träffas!
Puss/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0