here i go again

ph: jag igår
Nu äntligen fick jag fram en bild, var på tiden känner jag haha.
Hur gött är det inte med fredag mina vänner? Njuter! Skoldagen har varit den roligaste på länge trots att det är den jobbigaste schemamässigt. Knasklass är det ändå jag kan säga! Haha, så sjuka! Vi hade bowling på idrotten vilket var jätteroligt. Efter skolan köpte jag med mig en fet godispåse med mig hem, hur underbart? Men den är iofs slut för längesen. Om ni blir förvirrade, det jag menar är att jag har tjockisdag idag - det är ju fredag. Hoppas ni har haft och har galet bra fredagskväll! Lovar att uppdateringen ska bli bättre nu när bildmanicken fungerar.Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0