mina droger - bloggar

Eftersom jag verkligen har bloggtorka idag och inte gör något speciellt tänkte jag passa på att skriva om vilka bloggar jag läser - ständigt. Jag är verkligen en bloggberoende människa, går inte en dag utan att jag kollar flera bloggar. Here you go!
MODE
Karna Rennéus
Lisa Olsson
Angelica Blick
Sara Lund
Fashiontoast
Victoria Törnegren
Karin Bylund
Olivia Ida
Hanna MW
Hannalicious
Frida Grahn
Felicia Frtihiof
Hanna & John
Fanny Lyckman
Dollyblond
VARDAG OCH ANNAT
Blondinbella
Lindas sminkblogg
Dessie
Amir
VÄNNER/BEKANTA/ÖVRIGA
Julia
Jessica
Amanda
Olivia
Frida
Nathalie
Paulina Malek
Paulina Blåder
Som ni ser är det ju mest modebloggar, hehe. Och så ni vet är inte bloggarna i någon ordning eller liknande.
Hoppas ni blir inspirerade och kollar in dem!

Julia har sovit här inatt, har varit kul som vanligt! Och om en stund ska jag dra mig mot gymmet. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0