LYCKA

Wohoo! Nu är jag på blogghumör igen! Dagen har varit grym, jag har varit med Julia i Skövde vilket har varit kanonars! Var på sminkrådgivning inne på Body shop, men blev inte riktigt nöjd med sminkningen, haha! Vi kollade även på kläder, hittade en jacka, jag visar nog senare. En till grym sak var den att Madeleine (min frisör) ringde för några minuter sedan och sa att hennes barn var intresserad av mina sims3-spel som jag lagt ut på blocket, så hon har precis varit här och köpt de, och jag blev helt överlycklig! Jag hade inte förväntat mig att någon skulle vilja ha dem, därför blev jag extra glad. Nu har jag 600 kr mer än innan! ;) 

I kväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, har blivit lite sjuk, och det känns inte bra... Sjukt tråkigt. Därför blir det mys hemma med familjen framför tv'n med god mat. Hoppas ni får en kanonkväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0