nice friday

Hola amigos! Kom typ hem från skolan precis, det har varit en helt okej dag. Fredagar är ju ändå den tuffaste dagen på hela veckan alltså schemalagt, men denna dagen var faktiskt rätt kul! Om man sitter och kollar på roliga personer i skolkatalogen under en naturkunskapslektion så är det ändå rätt okej! Haha! Idrotten var också kul där vi körde styrke-och konditionspass på gymmet, sjukt jobbigt! Jag och Nathalie kommer bara inte kunna röra oss imorgon, men det är väl bra antar jag haha? Efter skolan gick jag och Lisa och köpte lite godis (nähe?!) och nu när jag är hemma tänkte jag laga mig lite god mat, bädda mig ner framför tvn och sen tänkte jag kika på Mia & Clara! Är hemma ensam ikväll, och är helt slut efter denna veckan, ikväll ska jag njuta! ha en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0