UTSVÄNGT

lisas blogg läste jag att hon använder sig av style.com för att uppdatera sig inom de senaste trenderna osv.. jag har kollat in sidan ett tag och det verkar vara en grym sida om man vill känna sig uppdaterad inför de kommande säsongerna. något jag märkt kommer bli mycket mer av inom den närmsta tiden är de utsvängda byxorna. trots det, hur högt upp det än kommer stå på listan är det något jag i princip aldrig kommer lär för, så är det något inom modevärlden jag inte skulle kunna tänka mig är det definitivt de utsvängda byxorna. fast i och för sig kanske det beror på att man inte är så van än, tillslut kanske varenda kotte bär dem? ;)
|style.com|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0