ska jag eller inte?

godmorgon sverige! har varit illgött att få sova lite längre nu på morgonen, känns som att jag behövde lite extra lång helg. när jag orkar anstränga mina armar för att slå upp skolböcker ska jag börja plugga och senare åker jag in till skövde och möter upp julia, vi ska kolla i affärer, secondhand (sjukt sugen på att köpa en ny gammaldags väska), och sen kanske jag tar ett hål i örat, det är verkligen huuuur snyggt som helst, men frågan är om jag verkligen ska göra det än? eller ska jag vänta någon månad? behöver ju verkligen pengar! men se bara hur fruktansvärt snyggt detta är?!
ååh så snyggt detta är! vill så gärna, men vad tycker ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0