BEN & JERRY

Som ni vet har min blogg verkligen legat på botten de senaste dagarna vilket också jag tycker är skittråkigt. Men jag är inne i en period med zero inspiration till att blogga..

Har haft en toppenvecka, i fredags sov Josefina här, igår var jag på någon gospelgrej, och idag har jag varit vid hamnen och haft solen i ansiktet med en ben & jerry in my hands, hur underbart? Älskar vädret, hoppas dock att snön smälter SNART... Om en stund ska jag dra till gymmet och bränna kalorier så det ryker om det!


VET NI? Jag ska skriva ihop ett CV hade jag tänkt och sedan söka in till mcdonalds för att ansöka om jobb till i sommar. Är i stort behov av något sommarjobb, tar nästan vad som helst just nu. Håller tummarna för att jag kommer få jobbet! Även Julia ska söka in verkar det som, tänk om vi skulle få samma jobb? Skulle vara superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0