STYLEBY

STYLEBY-cover
Ni har väl inte missat Elin Klings nya magazin? Köpte med mig en STYLEBY när jag gick förbi pressbyrån imorse och satt sedan och njöt på tåget påväg ner mot Jönköping. För mig var denna tidningen perfekt, precis så som jag vill ha en modetidning, så det är verkligen tummen upp på det! 

Hur mår ni då? Själv kan jag inte säga att jag mår toppen precis, med tanke på allt plugg som behövs göras. Men det är bara att bita ihop. Lär få sitta mestadel av min helg med den här skitgeografin haha. Men imorgon kommer faktiskt Josefina hem till mig och myser, ska bli sjukt mysig eftersom vi inte umgåtts på evigheter bara jag och hon! Nu blir det sängen, hade tänkt gå upp tidigare imorgon för att ta en promenix innan frukosten. PUSSIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0